پاسخ به شایعات فضاهای مجازی

بررسی و تحلیل موارد شایع و منتشر شده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی

پاسخ به شایعات فضاهای مجازی

بررسی و تحلیل موارد شایع و منتشر شده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی

پاسخ به شایعات فضاهای مجازی

پاسخ به شایعات فضاهای مجازی

لطفا با انتشار پاسخهای تهیه شده در شبکه های اجتماعی و گروههایی که عضویت دارید در ثواب این حرکت شریک باشید .

طبقه بندی موضوعی

روایت سردار نوری از قهر روحانی از رهبری!

| دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
 

سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله کرمان چنین نقل قولی نداشته اند!



متن و پاسخ شایعه (در ادامه مطلب)



متن شایعه

"سردار نوری در جمع جانبازان6/3/1394؛ چند روز قبل روحانی با ظریف به دیدار امام خامنه ای رفته و به اقا خطاب کرده:اجازه دهید بیایند از هرجا که خواستند بازرسی کنند،امام خامنه ای خطاب به این دونفر فرمودند اگر اجازه دهیم بیایند به سرنوشت عراق دچار میشویم ،انها می خواهند تمام انبار های مارا موقعیت یابی کنند وبعد می توانند تمام مراکز مارا در اولین موشک بارانشان از پا در اورند، منصور هادی موقعیت تمام انبارهای نظامی را به ال سعود داد وتمام انبارهای مهماتشان را منهدم کردند، هیچ انسان عاقلی چنین کاری رانمی کند،روحانی می گوید شما به انها بدبین هستید باید اجازه دهید مصلحت ملت دراین است .امام خامنه ای :از قضا برعکس شما به دشمن خیلی خوشبین شده اید این همان چنگال چدنی است که رویش مخمل زیبا کشیده اند که فقط انسانهای ساده لوح باور می کنند،مصلحت مردم دراین است که چنین کاری نکنیم که خون هزاران شهید و میلیون ها ایرانی را با این بی تدبیری به هدر ندهیم.وقتی امام خامنه ای این جواب را دادندروحانی خودکارش را بر زمین کوبیده واقا رابه انصراف از ریاست جمهوری تهدید کرده وبا بی شرمی وبی ادبی اطاق را ترک می کند . واقا خطاب به ظریف می گوید خیلی ها مرا به تسویه و خروج از حاکمیت تهدید کرده اند و سرنوشت وعاقبت کارشان جز منفور شدن در پیشگاه ملت ، چیزی عایدشان نشده. بر مواضع خود پافشاری کنید بدون ذره ای باج حتی با طلب رشوه به شما هرچه می خواهید موفق میشوید روزی با امام خمینی بودم که خبر پیروزی عملیات مرصاد را فرماندهان به ایشان دادند که امام فرمودند خدا دشمنان شیعه را از انسانهای احمق افریده، ،،، مرگ بر ... انکس که به ولایت اهانت کند،"

پاسخ شایعه

1. سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار اطلاعیه ای نقل قول های منتسب به سردار روح الله نوری در خصوص مذاکرات هسته ای را تکذیب کرد.

2. این اطلاعیه اعلام می کند که ایشان نه در دیدار با جانبازان و نه در جای دیگر مطلقا اظهار نظری در خصوص مذاکرات هسته‌ای نکرده‌اند.

3. بی شک اینگونه شیطنت های رسانه ای در جهت القای اختلاف میان مسئولان نظام صورت می گیرد.

4. انتشار هر خبر یا سخنی از سوی مسئولان سپاه ثارالله کرمان به ویژه فرماندهی این سپاه تنها از طریق سایت رسمی این سپاه صورت می گیرد و تمامی مطالب منتسب به مقام معظم رهبری نیز توسط سایت رسمی دفتر ایشان منتشر خواهد شد.

http://www.saeir.ir/?q=node/16389

http://www.tabnak.ir/fa/news/504395/تکذیب-خبرسازی‌ها-از-زبان-سردار-نوری-علیه-رئیس‌جمهور-پشیمانی-هادی-غفاری-از-کتک-زدن-معین‌فر-روایت-سردار-نقدی-از-بی‌تأثیری-تحریم‌ها-آمار-استانی-حجاب-زندگی-در-زندان-گران‌تر-از-تهران-بذرپاش-هم-دبه-درآورد

حق جو و حق طلب باشیم

 

منبع: shayeaat.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی